wtorek, 21 lutego 2023

Psalm 43 O co tu chodzi?!



Psalm 43 
O co tu chodzi?!



Pomóż mi zrozumieć – O CO TU CHODZI?!
Gdy chcę iść za Tobą – banda zwyrodnialców Drogę mi grodzi.



Gdy przy Twojej prawości obstaję.
Od zboczeńców - raz oferty a potem pogróżki dostaję.



Przypisują mi to, w czym sami tkwią otwarcie lub skrycie.
Nie chcę się znaleźć [skończyć] z nimi przy świńskim korycie.



Moje zmysły prowadzą mnie w dół 
– szukam ulgi, szukam zemsty, uznania..
Rozjaśnij mi w głowie – poprowadź mnie w twoim kierunku, 
w górę, do twojego mieszkania ..



Twój OŁTARZ mnie zdumiewa 
– pełnia twojej miłości i sprawiedliwości..
Pełnia radości – tam widzę kres swoich krzywd, 
kres wszelkiej niesprawiedliwości..



Moje nogi jeszcze tu na ziemi 
– parzy i boli..
Moje serce już u ciebie, oszalałe z radości 
– niczego się nie boi..



Kto się w górę ze mną NIE wybiera
– ten woli w śmieciach w dole przebierać.



Ja tu nie zostaję
– moje serce tęskni za utraconym rajem.



Już się niczego nie boję
– Bóg jest moim przebojem.



Nie chcę się nad sobą użalać i tchórzyć.
Zamiast tego - wolę ufać Bogu i wierzyć.









Brak komentarzy: