czwartek, 1 listopada 2018

Co mówi twoje lustro?

Stoję kilka stóp od lustra i widzę twarz człowieka,

który.. zawiódł ... który zawiódł swego Stwórcę.
Znowu.
Obiecałem, że nie zrobię tego więcej, ale zrobiłem...

Byłem cicho, kiedy powinienem być odważny.
Siedziałem, kiedy powinienem wstać.
Gdyby to był pierwszy raz, byłoby inaczej.
Ale tak nie jest.

Ileż razy można wpadać w otchłań
i spodziewać się, że znowu zostanę uratowany? ...

Twoje oczy patrzą w lustro i widzą grzesznika, porażkę,
tego, który łamie obietnicę.

Kristi Valiant
Ale gdy przez wiarę patrzysz w lustro
- widzisz odzianego marnotrawnego syna lub córkę,
noszącego na palcu pierścień łaski
i pocałunek Ojca na swojej twarzy ...

Twoje oczy widzą twoje wady.
Wiara widzi Zbawiciela.

Twoje oczy widzą tego, który się sprzeniewierza.
Twoja wiara widzi krew Jego Przymierza.

ML

Psalm 25:15-18 Kochanowski (odkurzony)

W Nim tedy oczy, w Nim myśli mam swoje,
A On wyzwoli z pęta nogi moje.
Panie, Ty mię racz wziąć do swej obrony,
Bom od wszytkiego świata opuszczony.

Pełne mam serce nieznośnej żałości,
Ty mię sam, Panie, wyrwij z tych trudności;
Wejrzyj na ciężkość, wejrzyj na me troski,

Zapomnij mych grzechów, poskrom gniew swój boski!

Brak komentarzy: